01 huhtikuuta 2014

Päivien viemää

Onpas ollut kivat sunnuntai ja maanantai takana, kun mummi on ollut meillä apuna. Itsellä on jäänyt aikaa siivoamiseen, itsekseen syömiseen ja suihkussakin oon saanut käydä ihan rauhassa. Olen nauttinut todella tästä!

Eilen illalla käytiin tyttöjen kesken kaupungilla shoppailemassa miehen jäädessä beben kanssa kotiin. Tarkoituksena oli löytää esikoiselleni vaatetta ristiäisiin sekä mummille housut. Ensimmäinen ostokeitaamme oli kuitenkin Punnitse & Säästä (heh), josta saldona oli läjä raakavälipalapatukoita, pähkinöitä ja meidän pikku neidille jugurttipäällysteisiä herkkuja (taisi näistä muutama mennä mummin ja mun suuhuni).


Olen ihan hurahtanut näihin raakapatukoihin. Kulkevat helposti mukana ja välipala on aina saatavilla.Varsinkin nuo näkd- patukat on maultaan parhaimpia mun mieleeni. Suosikkini on ehdottomasti minttusuklaa. Oletteko te kokeilleet näitä protsupatukkojen sijasta?

Saatiin stokkalta ostosaaliiksi mummille housut ja käytiin Starbucksilla nauttimassa Frappuccinot. Ai että tyttären valitsema Strawberries & Creme oli niiiiin hyvää. Tänään suunnataan mummin ja vauvan kanssa Katri Niskasen liikkeeseen Iso Roballe sekä käydään kahvilla.



Myös meidän pikkumiehelle tuli tehtyä sunnuntaina kesä löytöjä Bobon ystävämyynneiltä. Nuo pienet simmarit oli mun mielestä niin ylisöpöt...Mitäs tykkäätte? ;)




Tänään ilta jatkuu kaupungin jälkeen vielä salitreenien merkeissä ja huomenna nokka kohti Poria!Jei!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti